Subject: Ed: Teavitus veebiseminari „Seotud haigused – seotud riskid. Diabeet ja rasvumine, preventsioonivõimalused ja ravi“ kohta
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 09:20:01 +0200

Saatja: Kadi Heinsalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 23. jaanuar 2025 16:28
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Teavitus veebiseminari „Seotud haigused – seotud riskid. Diabeet ja
rasvumine, preventsioonivõimalused ja ravi“ kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Carmen Katariina!

Mul on palve: meil tuleb järgmine nädal vebinar, panen siia ka lingi,
millest tahaks osa võtta ämmaemand, kes tegeleb rasedusdiabeediga. Ta
palus meilt infot, kas ta tohib neist diabeediravimitest kuulda ja osaleda
või mitte. Meie kahjuks ei tea, kas ta tohib neid ravimeid rasedatele
määrata. Kas saaks teie käest infot?

Meil on selle vebinariga see seis, et kõik retseptiõiguseta osalejad, kes
on end poolkogemata kirja pannud, me annuleerime (meie kiri allpool), aga
tema siis nüüd uuris.

https://pood.aripaev.ee/seotud-haigused-seotud-riskid

Tänudega ette
Kadi Heinsalu